4LOOK ACADEMY EXPERIENCE + GIVEAWAY

Počašćena sam što imam priliku biti dio projekta: 'Dan žena uz 4look' koji će se održati 08.03.2017. u 20h u 4look Academy-u na a...


Počašćena sam što imam priliku biti dio projekta: 'Dan žena uz 4look' koji će se održati 08.03.2017. u 20h u 4look Academy-u na adresi Žrtava fašizma 2b, Rijeka. Dvije divne mlade žene (sigurno ih znate, ali svejedno moram napomenuti da se radi o Stelli partsofthesun.com i Teni beautywonderlust.blogspot.hr) i ja ćemo vam tada predstaviti nove, zanimljive i posve drugačije frizure te boje za kosu. Ideja iza samog projekta je da svaka od nas predstavlja jednu od Bottega boca pjenušavih vina, te je meni pripala čast da prestavljam Bottega Gold.

(Izvor : 4look.hr)

Iako je danas teško biti originalan te svi manje više podliježemo trendovima koji nam se svakodnevno nameću, uz ove boje za kosu koje vam se pružaju u 4look-u ćete itekako biti drugačiji, te ćete iskakati iz 'mase'. Otkad znam za sebe, imam prirodno svijetlu, plavu kosu te ćete (uskoro) moći vidjeti na mom primjeru kako se može postići velika promjena na vašoj prirodnoj boji kose u vrlo kratkom roku (cijeli postupak moje 'transformacije' je trajao svega 2 sata). Prije samog bojanja kose frizerke su mi objasnile cijeli proces što će mi raditi te koja boja bi mi najbolje stajala. Pošto je sam imala 'dobru' podlogu mojoj kosi je bio dovoljan samo preljev.

Stanje prije samog bojanja.

Najbolji dio je to što ta promjena nije trajna već se boja postepeno ispire sa pranjem kose. No, ovaj način promjene može biti vrlo koristan i efikasan ukoliko želite promjenu na sebi, ali niste dovoljno hrabri da biste to napravili sa trajnim bojama.
Također, moram pohvaliti i zahvaliti se cijelom osoblju iz salona te pogotovo fizerkama Aldijani i Kristini koje su napravile 'čudo' od moje kose te su toliko drage da su se ispričavale za svako malo čupanje kose! Zaista, kada ste tamo, osjećate se kao da ste kod kuće, cijeli prostor baš odiše homey atmosphere!
Finalni izgled moje kose mi se baš sviđa, iako nisam nikad mislila da ću imati narančastu kosu sa rose i gold tonovima, no nikad ne reci nikad!




Zbog mojeg vrlo pozitivnog iskustva vas pozivam da nam se pridružite te da se uvjerite u kvalitetu koju 4look Academy pruža.
Preko mojeg Instagram profila @anidundo možete osvojiti 2x ulaznice za party za Dan Žena 08.03. Sve što morate učiniti je komentirati ispod moje fotke te taggati vašu prijateljicu/prijatelja koju/koga biste voljeli vodili sa sobom!

Na party-u ćete moći ćete uživati u Bottega pjenušavom vinu (inače nisam ljubitelj pjenušavih vina ali ovo je, vjerujte mi, odlično), vidjeti naše frizure i čuti sve važne informacije vezane uz njih te ćete moći isprobati Acca Kappa niche parfeme. Za naše odjevne kombinacije će se pobrinuti La Vetrina te ćete imati mogućnosti vidjeti neke od njihovih noviteta dostupnih u dućanu. Uz to cijeli projekt je popraćen portalom Stilueta, koja za vas također sprema mnoga izeneđenja te više o tome možete čitati na http://stilueta.net/

Uz sve to još vas očekuju vrijedne nagrade koje su vam pripremili 4look Academy te Bottega:
1. Easy fen Actyva paket (paket obuhvaća šest usluga pranja i njege kose u wellnessu za kosu te feniranja uz korištenje Actyva proizvoda, u 4look Academy) te Bottega Gold prosecco (3 litre)
2. Easy fen Liding paket (paket obuhvaća osam usluga pranja i njege kose te feniranja uz korištenje Liding proizvoda, u 4look Academy) te Bottega Gold prosecco (1,5 litra)
3. Jedan dolazak na manikuru i pedikuru uz trajno lakiranje noktiju na rukama i nogama u 4look Academy te Bottega Gold prosecco (0,75 litara)

Još jednom bih se zahvalila cijelom timu na odlično odrađenom poslu te jedva čekam pokazati svoju transformaciju!

Više informacija možete naći na www.4look.hr/novosti/dan-zena-uz-4look/






Photos by Stella Mešić (partsofthesun.com) and me

You Might Also Like

0 comments